כולם רוצים להיות עשירים, מצליחים ומאושרים יותר. אבל בינינו – הרוב, לא יהיו
לא נעים להגיד. אבל רוב האנשים לא יהיו שמחים כדרך חיים, הם לא יהיו עשירים ולא יגיעו לעצמאות כלכלית.
וזה לא בגלל שהם לא יכולים.
הבעיה המרכזית שלא לימדו אותנו איך – איך להגדיר במדויק מה אנחנו רוצים להשיג
איך להפוך בפועל את החלומות שלנו למציאות אמיתית ולהשיג כל דבר
איך להיות כמו 3% מהאנשים בעולם שמצליחים להשיג כל מה שהם רוצים וחיים בעוצמה
בסדנת אלפא תלמדו אחת ולתמיד איך לדעת מה אתם רוצים להשיג בכל תחומי בעסק שלכם– שיווק , מכירות ניהול , תמחור – ולא פחות חשוב, איך להפוך את העסק שלכם מעיסוק לעסק אלפא אמיתי!
לנהל עסק ולמכור במציאות דינמית ומתחלפת כמו שלנו דורש חיבור עמוק לערך המוסף שלנו כאנשי
מכירות ועסקים: זיהוי והגדרת הערכים שלנו מאפשר בניית שיטה אותנטית ומבדלת, המבטיחה לקוחות
מפיצי בשורה וקצירת פירות ההצלחה. במסגרת השיטה מתמקדים באמצעים ליצירת בידול מבוסס
ערכים, למשל: מילון מושגים ייחודי לעסק, עומדים על פוטנציאל העסק, מתחברים לחזון, בונים תחזית
עסקית, לפחות לרבעון הקרוב, ומתחילים בבניית ספר נהלים מבוסס ערכים ו- USP עסקי.
פילוח לקוחות לפי שווי ותחומי עניין לצד העשרה וחידוד של סל המוצרים – הרכבת סל מוצרים עשיר דיו,
שייתן מענה לכל לקוח פוטנציאלי להגדלת אחוזי סגירת עסקאות. בניית פירמידת מוצרים )קיימים וחדשים
שנפתח( ומסלולי מוצרים משויימים, לרבות הגשרים המחברים ביניהם;
תמחור אפקטיבי – בניית תמחור לפי שיטת מכירות עדכנית, המתמחרת גם )ובעיקר( את הערך המוסף של
הלקוח בשיחת המכירה עצמה ולאורך תקופת מערכת היחסים המלאה בין איש המכירות ללקוח.
בניית אסטרטגיה שיווקית, עם הקרניים השיווקיות הרלוונטיות ביותר לקהל היעד הספציפי של העסק )על
פי הפילוח(, בניית תכנית שיווק רבעונית למוצר הדגל )בהתאם למוצרים ולתמחור( וניהול השיווק: הוצאה
אל הפועל של תכניות השיווק.
בתוך כך: ניתוח מדיות חדשניות ועדכניות; להפוך LIKE ללקוח; להפוך כניסה לאתר לכסף; נראות אסטרטגית;
שיווק במדיה הדיגיטאלית )מתי ממומן ומתי לא(;
למכור בשלט רחוק: לייצר שפת שיווק ומכירות אחידה, להציג את הפיתרון ללקוח בסגנונות התקשורת
השונים בפלטפורמות שיווקיות: דיגיטאליות ואחרות;
ליצור סנכרון אסטרטגי בין קמפיינים ממומנים לאחרים כשבסוף התהליך: שיחות מכירה מדויקות ואפקטיביות
בניית נרטיב עסקי אישי, מבוסס USP ובניית סיפור המותג. מתוך כך: גזירת תכנית תוכן מותאמת תכנית שיווק ובניית מסע ליד/לקוח מקדם מכירות והנדוס מכירה: להיות אסטרטג מכירות – לבנות את המסגרת, את ההקשר, שיאפשר הגדלת מספר ממשקים מול לקוח ושיפור איכות המכירה במסגרתם. מכירה מבוססת NLP ב- 5 חושים להגדלת אחוזי סגירת עסקאות – ככל שיותר חושים של הלקוח מעורבים בתהליך המכירה כך הוא נמצא עמוק יותר בתוך איזור הנוחות שלו, וכך לנו קל יותר למכור לו: הנדוס מכירה ב- 5 חושים הופך את הליכי המכירה לפשוטים הרבה יותר!
להגדיל כמות פניות איכותיות, יצירת לידים באפיקים זולים משיווק דיגיטאלי, להתחבר אפקטיבית עם לקוחות, משתפי פעולה; בחירת שיתופי פעולה תואמי חזון, ערכים ותחזית: יצירת שיתופי פעולה כחלק מפיתוח מוצרים, שיתופי פעולה כאפיק שיווקי )מקור ללידים( ומבנה הסכמי של שיתופי פעולה.
יצירת מודל תגמול – להניע לפעולה את עצמנו כבעלי העסק, כאנשי מכירות, לייצר מודלים להנעת העובדים
ולהנעת לקוחות מפיצי בשורה.
מודלים להנעה לפעולה – עצמית וצוותית: מודלים של תגמול עובדים, נהלים ארגוניים מניעים לפעולה
ותומכי מסגרת.
סוגי תסריטים, הרציונל בקביעת סוג התסריט, אכיפה של התסריטים, לצד דינמיות בתסריט ובימויו.
זיהוי השלב העסקי הנוכחי של העסק בהתאם למודל מחזוריות עסקית \ הצפת האתגרים המלווים את
השלב, זיהוים, ומתן כלים למעבר לשלב הבא במחזור לשם המשך התפתחות
ניהול עסק עונתי, וזיהוי העונתיות בכל עסק בכלל
גורמי המוטיבציה , מודל התגמול , נהלי הנעה לפעולה , שיחות משוב
כיצד להפוך מעיסוק לעסק
ניר דובדבני הוא איש עסקים, יזם, והמומחה המוביל בארץ לאפקטיביות עסקית.
לאחר שכיהן כמנכ”ל רשת בינלאומית בפריסה ארצית, ייסד את קבוצת ניר דובדבני, לפיתוח עסקי ומקסום מכירות. תחת הקבוצה פועלים עסקים בתחומים שונים: תקשורת, פרסום, יזמות, בריאות, ובלב הקבוצה פעילות הייעוץ העסקי.
במהלך שני העשורים האחרונים ניר פיתח את שיטות האלפא לעסקים וכוכב המכירות, שתיהן מוכרות בסימני מסחר רשומים, ומפורטות בהרחבה בספרים פרי עטו.
הספר הראשון: “בסוף יצא לך ארנב” מרכז את שיטת המכירות המלאה, ומרגע שיצא, הפך במהרה לרב מכר מצליח.
הספר השני: רב המכר “פשוט להיות עסק אלפא” מרכז את שיטת העסקים, ראה אור ב- 2019.
הספר השלישי: “המחיר למשתפן” נכתב בתקופת הקורונה ומספר את כל הדרך האישית והמקצועית שניר עשה עד להצלחה. הספר יצא לאור ב-2021 והפך לרב מכר במהרה.
ספרו הרביעי, “אדם מחפש עצמאות”, יצא ב-2024.
בשנת 2022 ניר עשה אקזיט ראשון ומכר 50% מחברת ניר דובדבני לאבי פרץ.
בשנת 2023 רכשו ניר ואבי את אלון אולמן ועשו ביחד אקזיט נוסף שמכרו 20% מקבוצת ניר דובדבני לקבוצת דוידוף.
מטרת המהלך, הרחבת פעילות הקבוצה והפיכתה למרכז הגדול בישראל המאגד תחת קורת גג אחת את כל השירותים שבעלי עסקים צריכים בכל התחומים הקיימים ובהם אסטרטגיה, ניהול, מיסוי, שיווק, נדל”ן, יחסי ציבור, מכירות, השקעות, פיננסיים, NLP ועוד.